maandag 16 maart 2009

Alweer terug en weer in het gewone leven

WOW wat was Bali gaaf!!!!!
Veel gezien en meegemaakt teveel om op te noemen....
We hebben veel foto's gemaakt sommige kun je bewonderen op mjn hyves....
Maar na deze week begon weer het gewone leven werken-huishouden-koken etc..
Op school heb ik mee gedaan aan de crea-middagen ..
Tasjes maken bij groep 3 t/m 8
Het was een groot succes
Ben eigenlijk vergeten foto's te maken maar ik zal snel wat foto's van mijn tasjes laten zien...
die zijn ook leuk hoor LOL
Verder zijn we trots op onze twee kids maar nu even speciaal mIchelle die vorig jaar nog op dyslectie getest werd zit nu in AVI 7 en dat vinden we toch wel erg knap...
Bij sommige kinderen valt het kwartje wat later..............
Danny gaat ook zo goed die moet zijn vakkenpakket gaan kiezen mmmmmmmmmm!
wat zal het worden??? nee hoor makkie!!!! DAG TALEN!!!!!!!
Poeh ik vind het knap hoor ...ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten