zaterdag 8 augustus 2009

Wat is dat lang geleden.....

Poeh da's lang geleden...
Gewoon geen tijd genomen om mijn blog bij te houden.
Als ik dat bij de andere zie die hebben wel elke dag iets gemaakt en iets te vertellen.
ik ook wel hoor maar ik ben gewoon slordig..
Haha!
Het is nog maar twee weken en dan is de schoolvakantie ook weer voorbij en het gewone leven begint weer.
Wat ik al die tijd heb gedaan?
EUHHHHHHH! Eigenlijk niets bijzonders .Huishouden-in de zon gezeten-wat gekleurd met mijn copics en verder eigenlijk niets...
Maar mijn goede voornemen is (al is het nog geen nieuw jaar) wat vaker wat met mijn blog te doen...
Voor de vakantie heb ik voor de juffen een picnicmand gemaakt van De blog van Lauren Meader die heeft allerlei leuke templates(my timeless templates) die je kunt kopen en dat durfde ik eerst niet maar toen ik deze zag wilde ik het toch een keer proberen en het lukte....
SUPER!!!
Zie hier de resultaten...






Ook heb ik me aan scrappen gewaagd
Hoe vind je deze?




En verder heb ik voor mijn buurvrouw een leuk bruidskistje(25 jaar getrouwd) gemaakt.....






Dus ik heb niet echt stil gezeten...
En nu volhouden zeg ik maar weer.....
Kijk ook ff op mijn hyves daar staan ook nog wat nieuwe foto's...
tot de volgende keer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten